Częste pytania

  • Jak wygląda realizacja zamówienia telefonicznego?

Złożyłeś zamówienie telefonicznie? Teraz wszystkim zajmiemy się my. Zrealizujemy Twoje zamówienie zgodnie z oczekiwaniem. Przygotowanie części i wysyłka paczki to złożony proces, biorą w nim udział pracownicy wielu działów. Dołożymy wszelkich starań dla Twojej satysfakcji aby zdobyć Twoje zaufanie.

  • Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia telefonicznego?

Tak, zawsze możesz do nas zadzwonić w godzinach pracy naszego biura.

  • Czy możliwy jest odbiór osobisty części zamówionych telefonicznie?

Podczas składania zamówienia jako formę dostawy należy wskazać: odbiór osobisty.

Do odbioru osobistego zabierz ze sobą numer zamówienia - znacznie przyspieszy to obsługę i wydanie zamówionych części.

Złożone zamówienie można odebrać osobiście w Gliwicach na ulicy Starogliwicka 91H w godzinach 8:00 – 16:00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

  • Czy otrzymam fakturę VAT za zamówione produkty ?

Tak, wystawiamy faktury VAT. Aby otrzymać fakturę pamiętaj o podaniu kompletnych i poprawnych danych.

  • Otrzymałem inny produkt, niż ten który zamówiłem - co zrobić?

Zobacz tutaj: Zwroty i Reklamacje

  • Dostarczona paczka jest uszkodzona lub zniszczona

Zobacz tutaj: Zwroty i Reklamacje

  • O której godzinie przyjedzie do mnie kurier?

Nie mamy takich informacji i nie mamy na to wpływu. To, o której godzinie kurier dostarczy przesyłkę zależy od bardzo wielu czynników [ilość paczek w doręczeniu, rozległość terenu]. Firmy kurierskie wysyłają, na adres email podany przez odbiorcę przesyłki, informacje systemowe o nadaniu przesyłki oraz sms w dniu doręczenia. Ponadto kurier posiada na liście przewozowym numer telefonu do odbiorcy i w większości przypadków kontaktuje się z odbiorcą paczki przed dostawą. Jeśli otrzymałeś informację że Twoja paczka wyruszyła z naszego magazynu ale nie dotarło do Ciebie w ustalonym terminie skontaktuj się bezpośrednio z firmą kurierską i wyjaśnij powód opóźnienia.