- Jak wygląda realizacja zamówienia telefonicznego?
Złożyłeś zamówienie telefonicznie? Teraz wszystkim zajmiemy się my. Zrealizujemy Twoje zamówienie zgodnie z oczekiwaniem. Dołożymy wszelkich starań dla Twojej satysfakcji aby zdobyć Twoje zaufanie.
- Jak wygląda realizacja zamówienia w sklepie online?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-maila potwierdzającego wpłynięcie do nas Twojego zamówienia, poinformujemy Cię także o jego akceptacji - wtedy* rozpoczynamy kompletowanie towaru i pakowanie paczki. Spakowane zamówienie przekazywane jest do wysyłki. O wysłaniu paczki poinformujemy Cię emailem.
* jeśli wybrałeś sposób płatności "Przedpłata" - realizację zamówienia rozpoczniemy po zaksięgowaniu płatności.
- Czy mogę coś zmienić w złożonym zamówieniu?
Przygotowanie części i wysyłka paczki to złożony proces, biorą w nim udział pracownicy wielu działów.
Po otrzymaniu przez nas Twojego zamówienia oraz akceptacji go z naszej strony nie ma możliwości modyfikacji zamówienia.
- Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia telefonicznego?
Tak, zawsze możesz do nas zadzwonić w godzinach pracy naszego biura.
- Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia złożonego online?
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: złożenie zamówienia, wysłanie zamówienia.
- Czy możliwy jest odbiór osobisty części zamówionych w sklepie internetowym?
Podczas składania zamówienia jako formę dostawy należy wybrać: odbiór osobisty, a w komentarzu podać termin i godzinę odbioru. Do odbioru osobistego zabierz ze sobą numer zamówienia - znacznie przyspieszy to obsługę i wydanie zamówionych części.
Złożone zamówienie można odebrać osobiście w Gliwicach na ulicy Starogliwicka 91H w godzinach 8:00 – 16:00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Nie otrzymałem od Was żadnego potwierdzenia do zamówienia online ani wiadomości, co się wydarzyło?
Być może, w trakcie wprowadzania przez Ciebie danych [adresu email] wkradł się do błąd (np. brak litery, cyfry lub znaku), co uniemożliwia serwerom pocztowym przekazywanie wiadomości. W takim przypadku prosimy o przesłanie nam wiadomości - sprawdzimy, wyjaśnimy, poprawimy..
- Czy otrzymam fakturę VAT za zamówione produkty ?
Tak, wystawiamy faktury VAT. Aby otrzymać fakturę pamiętaj o podaniu kompletnych i poprawnych danych.
- Otrzymałem inny produkt, niż ten który zamówiłem - co zrobić?
Zobacz tutaj: Zwroty i Reklamacje
- Dostarczona paczka jest uszkodzona lub zniszczona
Zobacz tutaj: Zwroty i Reklamacje
- O której godzinie przyjedzie do mnie kurier?
Nie mamy takich informacji i nie mamy na to wpływu. To, o której godzinie kurier dostarczy przesyłkę zależy od bardzo wielu czynników [ilość paczek w doręczeniu, rozległość terenu]. Firmy kurierskie wysyłają, na adres email podany przez odbiorcę przesyłki, informacje systemowe o nadaniu przesyłki oraz sms w dniu doręczenia. Ponadto kurier posiada na liście przewozowym numer telefonu do odbiorcy i w większości przypadków kontaktuje się z odbiorcą paczki przed dostawą. Jeśli otrzymałeś informację że Twoja paczka wyruszyła z naszego magazynu ale nie dotarło do Ciebie w ustalonym terminie skontaktuj się bezpośrednio z firmą kurierską i wyjaśnij powód opóźnienia.
- Sklep online przeznaczony dla użytkowników profesjonalnych?
Tak, dla podmiotów gospodarczych i osób fizycznych dokonujących z przedsiębiorcą czynności prawnych związanych bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową.