Reklamacje i zwroty

Uszkodzona zawartość przesyłki lub braki w zawartości spowodowane uszkodzeniem paczki
Otrzymałem inny produkt, niż ten, który zamówiłem
Chcę zwrócić części - zakup konsumencki

Chcę zwrócić części - zakup "na działalność"

 


 

Instrukcja odesłania części:

1. zwracane części umieść w oryginalnych opakowaniach wraz z etykietą - ułatwi nam to identyfikację zwracanych części
2. zabezpiecz części wewnątrz przesyłki przed przemieszczaniem się
3. elementy delikatne zabezpiecz przed uszkodzeniem przez pozostałą zawartość przesyłki
4. umieść zawartość w opakowaniu zewnętrznym
5. użyj wypełnienia aby zabezpieczyć przesyłkę wewnątrz opakowania
6. zaklej i zabezpiecz przesyłkę do transportu
7. nadaj przesyłkę i zachowaj dowód nadania

 

Instrukcja odesłania szyby:

1. szybę umieść w kartonie lub skrzyni w taki sposób aby nie dotykała żadnej krawędzi ani ściany opakowania

2. zabezpiecz szybę przed przemieszczaniem się wewnątrz opakowania



 

3. zamknij skrzynię lub karton i sprawdź czy szyba nie przemieszcza się wewnątrz opakowania [potrząśnij, obróć w każdą możliwą stronę]
4. jeśli szyba przemieszcza się wewnątrz opakowania - wróć do punktu 2
5. umieść na opakowaniu zewnętrznym oznaczenia / naklejki np. OSTROŻNIE SZKŁO, NST oraz inne wymagane przez przewoźnika
6. wyślij przesyłkę i zachowaj dowód jej nadania